Succesverhalen | Support professional Kafei: “De continue groei en vernieuwing spreekt mij erg aan. Iedere dag is anders en je moet jezelf constant blijven ontwikkelen en ontplooien om niet achterop te raken. Dat vind ik leuk en zo word ik uitgedaagd.”

Support professional Kafei: “BORG-OSC springt eruit als detacheerder door de mensen die er werken”

Kafei is zijn carrière begonnen als servicedesk medewerker waar hij twee jaar heeft gewerkt. Sinds oktober 2021 werkt hij bij BORG-OSC en is hij gedetacheerd als eerstelijns servicedesk medewerker bij een landelijke arbodienstverlening.

In deze blog vertelt Kafei alles over werken bij BORG-OSC. Over zijn werk als support professional, wat hem aanspreekt in de IT en wat volgens hem de voordelen van detachering zijn.

 

De kracht van BORG-OSC

Ik ben mijn carrière begonnen als servicedesk medewerker via een ander detacheringsbureau.
Een collega die ik destijds kende via een opdracht bij Rijkswaterstaat droeg mij voor bij Parisa van BORG-OSC en zo is het balletje gaan rollen. Naast de persoonlijke ondersteuning die je als starter krijgt spraken de studie- en ontwikkelingsmogelijkheden die BORG-OSC biedt mij erg aan.

 

Servicedesk medewerker bij een landelijk arbodienst

Sinds oktober 2021 is Kafei werkzaam bij BORG-OSC, waar hij direct begonnen is als eerstelijns servicedesk medewerker bij een landelijke arbodienstverlening. Wat houdt zijn opdracht daar precies in?

“In mijn werk spreek ik veel andere instanties en krijgen we veel telefoontjes van verschillende partijen met IT gerelateerde problemen. Vaak zijn het kleine dingen, maar soms zijn de vragen ook wat complexer. De opdracht is erg divers en echt geen dag is hetzelfde.”

 

Ambitieuze professional

Ambitie zit in ons DNA en dat verwachten we ook van onze professionals. We vroegen Kafei naar zijn passie voor de IT branche en wat hij graag nog zou willen leren.

Kafei: “De continue groei en vernieuwing spreekt mij erg aan. Iedere dag is anders en je moet jezelf constant blijven ontwikkelen en ontplooien om niet achterop te raken. Dat vind ik leuk en zo word ik uitgedaagd.”

“Ik ben nu al een tijdje werkzaam als servicedesk medewerker, maar ik zou me graag nog meer verdiepen in de verschillende mogelijkheden. De IT-branche is erg breed, dus ik ben steeds meer aan het aftasten. Cloud en systeembeheerder spreken mij voor nu zeker aan. Met mijn fieldmanager Dogan zullen we hier op korte termijn ook samen naar kijken en zo een carrière-pad uitstippelen. Ik vind het fijn dat ik op dit vlak vanuit BORG-OSC ondersteuning krijg en dat er ruimte is om te onderzoeken wat er bij me past, aldus Kafei.”

 

Voordelen detachering

We vroegen Kafei naar de voordelen die werken op detacheringsbasis hem bieden. “In eerste instantie heb ik zelf geprobeerd om bij diverse bedrijven een vaste aanstelling te krijgen. Maar als starter bleek dit toch erg moeilijk, omdat je een stukje ervaring mist.

Op detacheringsbasis werken is daarom een groot voordeel. Je krijgt de mogelijkheid om bij allerlei projecten ervaring op te doen en dat past nu goed binnen mijn leven. Je wordt overal ingezet en ziet zo heel veel dingen.

Als starter vind ik de persoonlijke begeleiding vanuit BORG-OSC hierin erg prettig.”

 

Bent u benieuwd wat wij voor uw onderneming of juist voor jouw carrière kunnen betekenen? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op. Samen bouwen we verder aan de carrières van onze professionals, ontzorgen we onze opdrachtgevers en werken we aan de toekomst van BORG-OSC.

Delen